DMS 360 (Dermax Superskin) – 2017 Review

Tak habis-habis masalah kulit wajah kan?

  • Kulit kusam dan kering (menggelupas)
  • Jerawat dan jeragat
  • Liang pori besar jelas kelihatan
  • Sensitif dengan matahari dan berminyak
  • Tona wajah tak sekata
  • Muka lebih gelap dari badan

dan banyak lagi..

Habis beratus ringgit cuba macam-macam produk skincare. Tapi masih tak selesai juga masalah.

Mungkin tak sesuai dengan kulit anda.

Tapi, pernahkah anda cuba DMS 360?

Produk terlaris ini dah diiktiraf di 7 buah negara ASEAN.

Dms 360

Apa itu DMS 360 (Dermax Superskin)?

Ia adalah produk pemulihan dan penjagaan kulit wajah yang dijamin akan memberikan kesan dalam masa 7-14 hari sahaja.

Lupakan kulit yang lama..

Selamat datang kepada kulit baru tampak lebih putih, lembut, halus dan glowing. šŸ™‚

Semak harga & beli online di Lazada

Pembelian set DMS 360, anda akan mendapat 3 barangan di bawah:

1. SabunĀ Pembersih (Honeydew Soap)
Berasaskan ekstrak tembikai susu (honeydew), kolagen dan alga.

2. Krim Siang
Berasaskan air dan kolagen pati sarang burung.

3. Krim Malam
Berasaskan air dan glutathione (agen pemutihan/anti-penuaan/penyah-toksin).

Khasiat

Kebaikan/kelebihan/manfaat/fungsi:

  • Mengatasi kulit berminyak
  • Mensekatakan tona kulit
  • Kulit lebih lembut dan halus
  • Wajah lebih cerah dan berseri
  • Memudarkan kedutan halus dan pigmentasi
  • Mengekalkan kesegaran wajah dan kelihatan lebih muda (awet muda)
  • Menjadikan kulit lebih tegang dan anjal
  • Menghapuskan blackhead/whitehead
  • Melindungi dari sinar UV
  • Mengecilkan liang pori
  • Mengecutkan jerawat, lama-kelamaan akan hilang sendiri
  • Menjadikan kulit semakin gebu dan pinky (merah-kemerahan)
  • Mengawal keseimbangan kadar PH kulit
  • Memperbaharui sel-sel yang rosak
  • Menghilangkan rasa gatal pada wajah

Kandungan

Bahan-bahan/ramuan:

Collagen
Vitamin C & E
Honey Dew Melon Extract
Algae

Selamat digunakan. 100% bebas daripada bahan kimia berbahaya seperti merkuri atau hydroquinone. . TiadaĀ kesan sampingan/buruk/negatif.

Cara penggunaan

Ikuti langkah berikut untuk cara pakaiĀ yang betul:

Sebelum mengguakan krim, cuci muka sehingga bersih dengan sabun DMS 360

  1. Waktu siang: Sapukan krim siang (day cream) secara rata & nipis sahaja.
  2. Waktu malam: Sapukan krim malam (night cream) sebelum tidur.

Pantang-larang

  • Jangan guna bersama produk lain dalam satu masa sama. Gunakan satu produk sahaja.
  • Hati-hatiĀ dengan produk palsu/tiruan/fake di pasaran (*jika ada). Sentiasa dapatkan yang asli.

Testimonial

Sebahagian dari review/feedback/pengalaman terbaru pelanggan:

Memang ajaib! Baru 3 hari guna dah ada perubahan. This is true amazing!

Alhamdulillah, selepas guna DMS 360 dah tak seram tengok muka saya.

Excited, bangun-bangun pagi tengok muka glow jer. Kat pejabat pun member cakap benda sama.

Sekarang dah jatuh hati dengan DMS dah. Tak nak tukar-tukar lagi. Kejap je dah nampak kesan nye.

Hari ni genap sebulan dah akak pakai. Memang nampak perbezaan. Husband pun tegur.

Klik sini untuk testimoni + gambar yang lebih banyak.

Penafian: Hasil untuk setiap individu mungkin berbeza

FAQ

Soalan lazim:

Berkesan ke tak? Bagus ke? Ok ke?
Produk ini dah terlalu popular dan terbukti berkesan.

Untuk perempuan sahaja ke?
Tidak, untuk lelaki juga.

Satu set boleh tahan berapa lama?
Bergantung dengan cara penggunaan. Biasanya:
Krim = 1-2 bulan
Sabun = 1 bulan

Lama ke untuk tengok keberkesanannya?
Banyak faktor yang perlu diambil kira. Contohnya; persekitaran, cuaca, usia dan pemakanan. Biasanya dalam 1-3 minggu dah nampak jerawat berkurangan. 4-6 minggu parut & garis-garis halus semakin pudar, jeragat mulai hilang dan kulit terasa semakin tegang. Jika pemakaian secara konsisten dalam tempoh 3-6 bulan, wajah akan bebas dari sebarang masalah kulit.

Bagaimana dengan krim malam. Perlukah dipakai setiap malam?
Ya, pakai sehingga kulit betul-betul cantik dan licin. Setelah itu, hanya guna secara selang 1-2 malam.

Saya dapati sabun ini mudah cair apabila terkena air. Lepas tu rosak. Macam mana nak elak?
Ya, sabun memang sensitif dengan kelembapan. Caranya, potong menjadi bahagian kecil. Gunakan sedikit demi sedikit. Pastikan disimpan dalam bekas tertutup.

Kenapa kulit terasa sedikit pedih lepas guna produk ini?
Jika baru guna, hentikan penggunaan krim malam untuk beberapa hari. Gunakan sabun dan krim siang sahaja. Guna semula krim malam bila dah pulih dari rasa pedih.

Jerawat baru mula timbul. Nak buat macam mana?
Biarkan. Proses pembuangan toksin dari wajah sedang berlaku. Jerawat itu akan kecut dan hilang nanti dengan penggunaan DMS 360.

Kulit saya normal (tiada masalah jerawat). Boleh ke guna?
Boleh, tiada masalah. Kulit akan lebih gebu, licin, lembut dan cerah.

Bagaimana dengan wanita mengandung?
Boleh. Pemakaian produk ini tidak memudaratkan bayi anda.

Kat mana nak beli? Dijual di mana?
Boleh didapati di kedai berdekatan. Tapi buat apa susah-susah kan? Beli secara online lebih mudah.

JomĀ beli

Jangan risau. Stok sentiasa ada! šŸ™‚

Termurah, 100% original, Halal JAKIM, lulus KKM Semak harga & beli online di Lazada

Terima kasih!